Linijski Prijevoz
(Ožu 04, 2013)
Polazak iz Pule 21:30h –> Rijeka 22:55 –> Petrinja 02:35 –> Sisak 02:50 –> Slavonski Brod 04:55 –> Županja 05:45 –> Vinkovci 06:10 –> Vukovar 06:35    II     Polazak iz Vukovara 21:30 –> Vinkovci 21:55 –> Županja 22:20 –> Slavonski Brod 23:05 –> Sisak 01:15 –> P... Read more...
   |   

skolska

Školska putovanja

A.T.I. je licencirani specijalist za školska putovanja. Potvrđeno od UHPA-e.       Etički kodeks + zabava = ATI

Pročitaj više...

maturalna

Maturalna putovanja

Popularne i zanimljive destinacije istražene od A.T.I. tima. Na svaku vašu ideju odgovaramo: bili-vidjeli-zabavili se!

Pročitaj više...

vjerska

Vjerska putovanja

U drevna vremena, pa i danas, kada se putuje, glasnici idu ispred njih da pripreme sve za ugodan put...

Pročitaj više...

Incentive

Incentive putovanja

Potičemo Vašu korporativnu kulturu i organiziramo nezaboravna putovanja na omiljene destinacije...

Pročitaj više...

Uvjeti putovanja


OPĆI UVJETI

Uvjeti putovanja, kao i Ponuda i Program putovanja, sastavni su  dio Ugovora o organiziranju putovanja (u daljnjem tekstu: Ugovor). Ugovor se sklapa u pisanom obliku između organizatora putovanja – A.T.I. d.o.o. (u daljnjem tekstu: organizator putovanja) i ugovaratelja (putnika ili zakonskog zastupnika putnika; u daljnjem tekstu: ugovaratelj). Potpisivanjem Ugovora ugovaratelj potvrđuje da je upoznat sa svim odredbama Ponude, Programa putovanja i Uvjetima putovanja te da je sa istima suglasan.

OBVEZE ORGANIZATORA PUTOVANJA

Organizator putovanja se obvezuje putniku izvršiti usluge predviđene prihvaćenom Ponudom, u skladu s Programom putovanja i Ugovorom te skrbiti o pravima i interesima putnika, u skladu s poslovnim običajima u turističkoj djelatnosti. Organizator putovanja je dužan pri izboru izvršitelja usluga postupati pažnjom dobrog organizatora putovanja. Ukoliko prije ili za vrijeme ispunjavanja Ugovora nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja Ugovora, bile za organizatora putovanja opravdan razlog da Ugovor ne sklopi (npr. rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode i sl.), organizator putovanja može raskinuti Ugovor i/ili ponuditi putniku izmijenjeni Ugovor s ponudom koja sadrži izvršene izmjene te utjecaj tih izmjena na cijenu putovanja. Ponuda izmijenjenog Ugovora smatra se prihvaćenom ukoliko ugovaratelj ne raskine ranije sklopljeni Ugovor u poslovnici organizatora putovanja u roku od 2 radna dana od dana primitka prijedloga izmjene Ugovora.

OBVEZE PUTNIKA

Ugovaratelj je dužan platiti organizatoru putovanja ugovorenu cijenu za putovanje u skladu sa Uvjetima putovanja. Putnik je dužan na zahtjev organizatora putovanja pravodobno dostaviti sve podatke potrebne za organiziranje putovanja te se brinuti da on osobno, njegove osobne isprave i njegova prtljaga ispunjavaju uvjete predviđene graničnim, carinskim, sanitarnim, monetarnim i drugim propisima država u kojima se boravi ili kroz koje se prolazi. Putnik je dužan u pisanom ili drugom odgovarajućem obliku, obavijestiti o neispunjenju ili neurednom ispunjenju bilo koje usluge iz Ugovora organizatora putovanja najkasnije u roku od 8 dana od dana završetka putovanja. Putnik odgovara za štetu koju prouzroči neispunjenjem navedenih obveza.

KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni smještajni objekti, restorani i prijevozna sredstva opisani su prema službenoj kategorizaciji lokalne turističke organizacije u vrijeme izdavanja Programa putovanja. Standardi smještaja, prehrane i drugih usluga pojedinih mjesta i zemalja su različiti i nisu usporedivi. Ako putnik koristi trokrevetnu sobu ili višekrevetnu sobu u hotelu najčešće hotelijer daje dvokrevetnu sobu sa pomoćnim ležajevima. Kvaliteta pomoćnog (dodatnog) ležaja u potpunosti ovisi o hotelu. Organizator ni u kom slučaju ne snosi odgovornost po bilo kom pitanju kvalitete pomoćnog ležaja, te eventualno nezadovoljstvo putnika proizašlo iz ovih razloga ne može biti predmetom prigovora.

POTREBAN BROJ PUTNIKA U GRUPI

Za sve programe napravljena je kalkulacija cijene na osnovi određenog broja plaćenih mjesta u autobusu. Ukoliko grupa nema dovoljno putnika, nadoplaćuje za prazna mjesta u autobusu do kalkuliranog broja. Izuzetak su aranžmani kod kojih organizator putovanja preuzima rizik popunjavanja praznih mjesta, a putnik pristaje dijeliti autobus sa drugom grupom. Ukoliko grupa ne želi dijeliti autobus s drugom grupom, te inzistira na tome da bude sama u autobusu, nadoplaćuje za prazna mjesta do kalkuliranog broja.

VALUTNA KLAUZULA, PROMJENA CIJENE ARANŽMANA ZBOG PROMJENE CIJENE GORIVA

Organizator putovanja ima pravo na povećanje ugovorene cijene paket aranžmana ako je nakon sklapanja Ugovora promijenjen tečaj ugovorene valute, ako je došlo do povećanja troškova prijevoza, uključujući i troškove goriva ili do povećanja pristojbi za određene usluge (u zračnim i ostalim lukama i sl.) koje utječu na cijenu putovanja, a za koje nije znao ni mogao znati.

OTPLATA ARANŽMANA

Otplata ugovorenog paket aranžmana moguća je gotovinom i virmanskim uplatama (opće uplatnice) uz mogućnost otplate u više obroka gdje je moguće ugovoriti da pojedini obroci dospijevaju i nakon završetka putovanja.
Organizator putovanja može ponuditi plaćanje karticama (Master Card, Visa, Cirrus Mestro, American Express, Diners) odjednom ili obročnu otplatu, ali u tom slučaju ima pravo povećati cijenu putovanja za bankarske troškove nastale prihvaćanjem kartica. 
Rate se uplaćuju u poslovnicama organizatora putovanja ili virmanskim putem (internet bankarstvo, u pošti, u banci). Prije datuma polaska potrebno je podmiriti sve dospjele rate.
U slučaju nepridržavanja uvjeta otplate aranžmana organizator putovanja nije dužan putniku osigurati mjesto u hotelu, brodu, autobusu ili zrakoplovu, te ima pravo raskinuti Ugovor uz naknadu stvarno nastalog troška (punu cijenu avionske ili brodske karte i troškova autobusnog prijevoza i sl.) i naknadu u određenom postotku od ugovorene cijene aranžmana, bez obveze prethodnog usmenog ili pisanog upozoravanja ugovaratelja.
U slučaju neplaćanja organizator putovanja će pokrenuti postupak ovrhe protiv ugovaratelja osiguranja, a sve troškove vezane za postupak ovrhe snosit će ugovaratelj.

PUTNO OSIGURANJE

Organizator putovanja će svim putnicima prilikom zaključenja Ugovora ponuditi, uz nadoplatu, dodatnu policu zdravstvenog osiguranja koja pokriva troškove liječenja i ostale troškove proizašle uslijed bolesti ili ozljede na putu (do osiguranjem ugovorenog iznosa i u skladu sa Uvjetima za putno osiguranje). Zdravstveno osiguranje je dobrovoljno dodatno osiguranje tijekom puta i boravka u inozemstvu. Dužnost je putnika da organizatoru putovanja prilikom potpisivanja Ugovora dostavi potrebne podatke za osiguranje i podmiri troškove. Organizator putovanja neće bez potrebnih podataka za osiguranje preuzeti uplatu od putnika. Potrebni podaci za osiguranje su: ime i prezime, datum rođenja, broj putovnice. Osiguranje se zaključuje preko osiguravajuće kuće s kojom organizator putovanja ima sklopljen ugovor. Od rizika odustajanja od  planiranog putovanja zbog opravdanih razloga (npr. bolničko liječenje, smrt u obitelji, vojna obveza) putnik se može osigurati preko ovlaštenog osiguravajućeg društva uz nadoplatu, odnosno bez naknade ukoliko je polica osiguranja otkaza putovanja sastavni dio Ugovora.
Organizator putovanja je sklopio Ugovor o osiguranju jamčevine za turistički paket aranžman sa Kvarner Vienna Insurance Group d.d. iz Zagreba. Prema ugovoru osiguratelj se obvezuje da će svakom putniku naknaditi: plaćenu cijenu putovanja, ako zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika izostanu usluge putovanja i troškove koji su nastali zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika, za povratak putnika u mjesto polaska.

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA

U slučaju odustajanja putnika od putovanja organizator putovanja ima pravo na naknadu troškova nastalih do trenutka odustajanja bez obzira na razlog odustajanja (npr. trošak autobusne karte, avionske karte, brodske karte i dr. stvarno nastali troškovi) te odgovarajući postotak od razlike ugovorene cijene aranžmana i stvarno nastalih troškova i to:
- za sva odustajanja od trenutka sklapanja Ugovora ugovaratelja do najkasnije 60. dana prije početka putovanja organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu 10% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 59. do 30. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 30% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 29. do 15. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 60% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 14. do 8. dana prije početka putovanja organizator putovanja, osim stvarno nastalih troškova, ima pravo zahtijevati naknadu u visini 90% od razlike punog iznosa ugovorene cijene putovanja i stvarno nastalih troškova.
- za sva odustajanja od 7. do 0. dana prije planiranog puta, organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu u visini 100% od ugovorene cijene putovanja.
U slučaju nedolaska na putovanje bez prethodnog otkaza, organizator putovanja ima pravo zahtijevati naknadu u visini 100% od ugovorene cijene putovanja. Sva odustajanja moraju se prijaviti dolaskom u poslovnicu organizatora putovanja.

Organizator putovanja se obvezuje putniku vratiti uplaćena sredstva u cijelosti u slučaju kada je putnik odustao od putovanja zbog bolesti ili smrtnog slučaja. Pritom je putnik obvezan dostaviti organizatoru putovanja dokaz o nemogućnosti korištenja ugovorene usluge (liječnički nalaz i slično).

OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE ORGANIZATORA PUTOVANJA ILI PROMJENA PROGRAMA PUTA

Ako organizator putovanja prije početka putovanja značajnije izmijeni program, smještaj ili cijenu, dužan je bez odgode o tome obavijestiti putnika u pisanom obliku. Putnik može u roku od 2 radna dana od primitka obavijesti organizatora putovanja prihvatiti izmijenjeni program ili ga odbiti. U slučaju odbitka, organizator putovanja se obvezuje u roku od 7 radnih dana vratiti putniku uplaćeni dio cijene, pod uvjetom da posjeduje podatke o broju tekućeg računa i naziv banke na koji se novci vraćaju. U slučaju prihvata, zamjenski aranžman koji mu je organizator putovanja ponudio smatra se novim ugovorom o putovanju, a putnik se odriče svih potraživanja prema organizatoru putovanja s bilo kojeg pravnog osnova koji bi proizlazio iz prvotnog Ugovora. Organizator putovanja je ovlašten jednostranom izjavom potpuno ili djelomično raskinuti ugovor, bez obveze naknade štete putniku, ako nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja ugovora o organiziranju putovanja bile opravdan razlog za organizatora putovanja da ne sklopi ugovor. U tom slučaju putniku ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti odnosno razlike u cijeni između ugovorenih i pruženih usluga. Organizator putovanja zadržava pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana prije početka putovanja, ukoliko se za određeno putovanje nije prijavio najmanji broj putnika potreban za realizaciju aranžmana naveden na svakom pojedinačnom programu putovanja ili iz nekog drugog valjanog razloga. Organizator putovanja zadržava pravo promjene dana ili sata putovanja zbog promjene reda letenja ili zbog nastupanja nepredviđenih okolnosti, pravo promjene smjera putovanja ukoliko se promijene uvjeti za putovanje (promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u određenoj zemlji, elementarne nepogode ili druge situacije na koje organizator putovanja ne može utjecati), i to bez naknade štete, a prema važećim propisima u domaćem i međunarodnom prometu.

PRTLJAGA

Prijevoz prtljage do određene težine, koju određuje autobusni prijevoznik ili avioprijevoznik je uključen u cijenu paket aranžmana i ne naplaćuje se dodatno. Kod zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim pravilima i cijenama avioprijevoznika. Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljenu, ukradenu ili oštećenu prtljagu i imovinu putnika koju je ponio sa sobom na putovanje. Prijave za izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili hotelu. Kod zrakoplovnog prijevoza za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija i to na osnovu propisa koji važe u zračnom prometu.

RJEŠAVANJE PRIGOVORA

Putnik ima pravo prigovora zbog neispunjene ugovorene usluge. Putnik je dužan uložiti pismeni prigovor organizatoru putovanja, i to u roku od 8 dana od dana završetka putovanja. Prigovori uloženi nakon proteka roka od 8 dana neće se uzeti u razmatranje. Naglašavamo da je u interesu putnika da nastupa u dobroj namjeri i iskaže volju za rješavanjem prigovora u tijeku putovanja te svoj pismeni prigovor uputi davatelju usluge na licu mjesta (recepciji, prijevozniku, ugostitelju ili predstavniku organizatora putovanja) te od davatelja usluga zatraži pismenu potvrdu da je zaprimio prigovor. Svaki putnik prigovor podnosi zasebno. Organizator putovanja neće uzeti u razmatranje grupne prigovore. Organizator putovanja je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 20 dana po primitku prigovora. Ako je potrebno radi prikupljanja informacija i provjere navoda iz prigovora, organizator putovanja može odgoditi rok donošenja rješenja za još 14 dana, a o čemu je dužan obavijestiti putnika podnositelja prigovora. Ukoliko je zbog krivnje organizatora putovanja došlo do neispunjavanja programa ili dijela usluga, putnik ima pravo na naknadu u visini stvarne vrijednosti neiskorištenih usluga. Dok organizator putovanja ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.

OSTALI UVJETI

Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo smještajem u objektu iste ili više kategorije, a na teret organizatora putovanja. Organizator putovanja zadržava pravo promjene prijevoznika u skladu sa općim uzancama u turizmu kao i pravo promjene rasporeda izleta po danima. U cijenu aranžmana uključene su sve ulaznice koje se u Ponudi i Programu putovanja navode u dijelu označenim pod „cijena uključuje“. Sve ulaznice koje se ne spominju nisu uključene u cijenu paket aranžmana.
Putnici su dužni pridržavati se kućnog reda u prijevoznim, ugostiteljskim i hotelskim objektima. U slučaju nepoštivanja ovih obaveza putnici odgovaraju za počinjenu štetu, a ugovaratelj se obavezuje podmiriti štetu.

Ovi Opći uvjeti putovanja isključuju sve dosadašnje uvjete i upute o putovanju.

Pula, 25.07.2012.

 

 

 

top